"Sesungguhnya syaitan itu hanya menyuruh kamu berbuat jahat dan keji, dan mengatakan terhadap Allah apa yang tidak kamu ketahui." (Al-Baqarah: 169).
“Wahai orang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.” (Surah al-Hujurat, ayat 6)
Di kemaskini post pada 04/02/2021 Pada jam 23:40pm Kuala Lumpur

Monday, March 14, 2011

Pejabat kem.luar mesir menyimpan baju tidur wanita

http://www.assabeel.net/images/stories/2011/03/09/habib.jpg
Terjemahan google
menyebar baru-baru ini diposting di YouTube klip video dari dalam salah satu markas besar keselamatan negara telah dilanggar baru-baru ini, dan merupakan pejabat Dalam Negeri el Menteri Habib-Adli, di mana orang muda yang menggambarkan berkomentar dalam setiap bahagian yang dianggapnya di Pejabat.
Ini mengandungi pejabat elegan besar di: ruang pertemuan, dan jakuzi, dan bilik tidur besar, bilik mandi dan dilengkapi, dan Women's Clothing dan "lelaki" lain.
السبيل -  انتشر مؤخراً على موقع يوتيوب مقطع فيديو من داخل إحدى مقار أمن الدولة التي تم اقتحامها مؤخراً، وتم دخول مكتب وزير الداخلية حبيب العادلي؛ حيث يقوم الشاب الذي يصور المقطع بالتعقيب على كل ما يراه داخل المكتب.
ويحتوي المكتب الكبير الأنيق على: غرفة اجتماعات، وحمام جاكوزي، وغرفة نوم كبيرة، وحمام مجهز، وملابس نسائية و"رجالية" أخرى.
شاهد الفيديو

No comments: