"Sesungguhnya syaitan itu hanya menyuruh kamu berbuat jahat dan keji, dan mengatakan terhadap Allah apa yang tidak kamu ketahui." (Al-Baqarah: 169).
“Wahai orang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.” (Surah al-Hujurat, ayat 6)
Di kemaskini post pada 04/02/2021 Pada jam 23:40pm Kuala Lumpur

Saturday, March 26, 2011

Video 20 Syahid di Syria

Semoga Allah SWT menganugerahkan kemenangan kepada Ahli Sunnah WalJamaah. Apa yang kita harapkan daripada pergolakkan di Timur Tengah agar Allah SWT membangkitkan Ahli Sunnah Wal Jamaah- Kerana kebanyakkan pemimpin  dan raja-raja dunia Islam yang berasal daripada Ahli Sunnah Wal Jamaah adalah berfahaman sekular, berkiblatkan barat, yahudi dan amerika dalam tindak-tanduk pemerintahan mereka. Pergolakkan ini juga diambil kesempatan oleh yahudi, amerika dan syiah.
Mereka sentiasa menggunakan jarum kejahatan mereka untuk menumpahkan darah  manusia agar mereka mengaut keuntungan dalam berbagai bidang.
Mereka mengaut keuntungan dengan kenaikkan harga minyak,
mereka mengaut keuntungan dengan penjualan senjata,
mereka mengaut keuntungan dengan penjualan ubat-ubatan dan peralatan medic dan sebagainya disebalik apa yang berlaku.
Semoga Ahli Sunnah Wal Jamaah memahami dan bangkit untuk menyebarkan Ajaran Tauhid yang sebenar dengan penuh bersemangat dan demi menyelamatkan Aqidah  dunia Islam yang dipenuhi dengan Khurafat serta tahyul.

No comments: