"Sesungguhnya syaitan itu hanya menyuruh kamu berbuat jahat dan keji, dan mengatakan terhadap Allah apa yang tidak kamu ketahui." (Al-Baqarah: 169).
“Wahai orang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.” (Surah al-Hujurat, ayat 6)
Di kemaskini post pada 04/02/2021 Pada jam 23:40pm Kuala Lumpur

Friday, April 1, 2011

Masa untuk membuka topeng Muhammad

Time to Unmask Mohammed

Geert Wilders -- hero of free speech 
Terjemahan Google
Geert Wilders adalah seorang ahli parlimen di Belanda. Beliau adalah Ketua Parti untuk Kebebasan (PVV). Artikel ini diterbitkan di majalah mingguan Belanda "HP / De Tijd" tarikh 30 Mac 2011.
Sisa Untuk membuka kedok Muhammad
Dari meja Geert Wilders on Thu, 2011/03/30 00:12
Untuk mengetahui mengapa Islam adalah satu bahaya fana tidak boleh hanya mempertimbangkan Quran tetapi juga watak Muhammad, yang dikandung Quran dan keseluruhan Islam.
Quran bukan hanya buku. Muslim percaya bahawa Allah sendiri menulis itu dan bahawa itu didiktekan kepada Muhammad dalam versi asli, Umm al-Kitab, yang disimpan di atas meja di syurga. Akibatnya seseorang tidak boleh berdebat dengan isinya. Siapa yang berani untuk tidak bersetuju dengan apa yang Allah sendiri telah ditulis? Ini menjelaskan banyak dari perilaku muslim, dari kekerasan jihad untuk kebencian dan penganiayaan terhadap orang-orang Yahudi, Kristian dan non-Muslim dan murtad. Apa yang kita di Barat sebagai perkara biasa, adalah perkara biasa bagi Islam.
Masalah kedua diatasi dengan Islam adalah sosok Muhammad. Dia bukan sembarang orang. Dia adalah al-insan al-kamil, manusia sempurna. Untuk menjadi seorang Muslim harus melafazkan Syahadah (Pengakuan Iman Muslim). Dengan mengucapkan satu Shahada bersaksi bahawa tidak ada Tuhan yang boleh disembah kecuali Allah, dan satu bersaksi bahawa Muhammad adalah hamba dan utusan.
Al-Quran, dan kerananya Allah, menetapkan bahawa kehidupan Muhammad harus ditiru. Konsekuensi dari hal ini adalah menghebohkan dan dapat disaksikan setiap hari.
Ada banyak analisis kewarasan mental Muhammad. Terlepas dari semua kajian yang sedia, jarang disebutkan atau diperdebatkan. Ini adalah taboo untuk membincangkan hakikat sebenarnya dari manusia yang satu setengah bilion umat Islam di seluruh dunia menganggap sebagai seorang nabi suci dan contoh yang harus diikuti. tabu Yang harus dilanggar di Barat, dan di sini di Belanda.
Ali Sina merupakan bekas Iran-Muslim yang mendirikan organisasi untuk murtad Islam Faith Freedom International. Dalam buku terbarunya ia berpendapat bahawa Muhammad adalah seorang narsisis, pedofilia, pembunuh massal, pengganas, seorang yg membantah perkahwinan, bandot, seorang pemimpin sekte, orang gila, pemerkosa, penyiksa, pembunuh dan looter sebuah. Sina telah menawarkan 50.000 dolar bagi yang bisa membuktikan sebaliknya. Tidak ada yang mendakwa hadiah belum. Dan tak heran, sebagai gambaran yang didasarkan pada teks-teks Islam sendiri, seperti hadis, gambaran kehidupan Muhammad dari kesaksian sezaman.
Muhammad sejarah adalah pemimpin buas sekumpulan perompak dari Madinah. Tanpa keberatan mereka dijarah, diperkosa dan dibunuh. Sumber menggambarkan pesta pora dari kekejaman di mana beratus-ratus tekak orang dipotong, tangan dan kaki dipotong, mata dipotong, semua suku dibantai. Contohnya adalah kehancuran dari suku Kurayza Yahudi di Madinah 627. Salah satu daripada mereka yang dipotong kepala mereka adalah Muhammad. Para wanita dan anak-anak dijual sebagai budak. Dihadapkan dengan kegilaan pengganas Islam saat ini, tidaklah sukar untuk mencari tahu di mana gila berasal dari.
Di Vienna hak-hak wanita aktivis Sabaditsch-Wolff Elisabeth baru-baru ini dihukum untuk membayar denda untuk menghina agama dengan memanggil Muhammad pedofilia. Namun, itu adalah kebenaran. Banyak hadis mengandungi kesaksian oleh isteri kesayangan Muhammad, anak Aisyah isteri. Aisha harfiah berkata: "Nabi itu berkahwin ketika aku berusia enam tahun, dan melakukan hubungan dengan saya ketika saya berumur sembilan tahun."
Menurut Theophanes sejarawan (752-817) Muhammad adalah epilepsi. krisis epilepsi kadang-kadang disertai dengan halusinasi, bentuk keringat dahi dan mulutnya berbusa, gejala sangat yang Muhammad dipaparkan selama visi nya.
Dalam bukunya "Muhammad yang lain" (1992) yang dr psikolog Flemish. Herman Somers menyimpulkan bahawa dalam empat puluhan "nabi" mula menderita acromegaly, suatu keadaan yang disebabkan oleh tumor pada kelenjar pituitary, sebuah organ kecil yang terletak tepat di bawah otak. Ketika tumor pada kelenjar pituitary menyebabkan terlalu banyak tekanan di dalam otak, orang-orang mulai melihat dan mendengar hal-hal yang tidak ada. Somers psikopatologis diagnosis tentang keadaan Muhammad adalah: penderitaan halusinasi organik dengan ciri-ciri paranoid.
Para sejarawan perubatan Jerman Armin Geus berbicara tentang skizofrenia halusinasi paranoid. Sebuah analisis yang serupa boleh didapati dalam buku "Kes Perubatan Muhammad" oleh doktor Dede Korkut.
Dalam bukunya "Psikologi Mohammed: Di dalam Otak seorang nabi" Dr Masud Ansari panggilan Muhammad telah "personifikasi sempurna dari psikopat yang berkuasa." Muhammad keperibadian paranoid terlipat dengan kompleks rendah diri dan kecenderungan megalomaniak. Dalam empat puluhan ia mulai mendapat penglihatan yang mengarah dia percaya bahawa dia memiliki misi kosmis, dan tidak ada menghentikannya.
Kebenaran tidak selalu menyenangkan atau benar secara politik. Atas dasar kajian tersebut di atas dapat dikatakan bahawa kredo Islam mewajibkan satu setengah bilion orang di seluruh dunia, termasuk yang hidup satu juta di Belanda, untuk mengambil Muhammad sebagai contoh mereka. Tidak ada jalan kembali satu kali telah menjadi seorang Muslim. Untuk meskipun pasal 18 dari Deklarasi Universal Hak Asasi Manusia menyatakan bahawa setiap orang mempunyai hak untuk "menukar agama atau kepercayaan," dalam Islam ada hukuman mati untuk meninggalkan iman.
Siapapun yang suara kritikan Islam dan Muhammad adalah dalam bahaya peribadi kubur - seperti yang saya alami. Dan sesiapa cuba untuk melarikan diri dari pengaruh Islam dan Muhammad risiko kematian. Kita tidak boleh terus menerima keadaan ini. Sebuah debat awam tentang hakikat dan karakter Muhammad dapat memberikan wawasan dan sokongan untuk umat Islam di seluruh dunia yang ingin meninggalkan Islam.
Murtad adalah pahlawan dan lebih dari yang pernah mereka pantas menyokong kebebasan mencintai orang di seluruh dunia. Parti politik tidak boleh bermain dalam hal ini. Sudah saatnya bagi kita untuk membantu orang-orang dengan mengekspos Muhammad.
Geert Wilders adalah seorang ahli parlimen di Belanda. Beliau adalah Ketua Parti untuk Kebebasan (PVV). Artikel ini diterbitkan di majalah mingguan Belanda "HP / De Tijd" tarikh 30 Mac 2011.
Geert Wilders is an MP in the Netherlands. He is the Chairman of the Party for Freedom (PVV). This article was published in the Dutch weekly magazine “HP/De Tijd” of March 30, 2011.
Time To Unmask Muhammad
From the desk of Geert Wilders on Wed, 2011-03-30 12:12
To know why Islam is a mortal danger one must not only consider the Koran but also the character of Muhammad, who conceived the Koran and the entirety of Islam.
The Koran is not just a book. Muslims believe that Allah himself wrote it and that it was dictated to Muhammad in the original version, the Umm al-Kitab, which is kept on a table in heaven. Consequently one cannot argue with the contents. Who would dare to disagree with what Allah himself has written? This explains much of Muhammadan behaviour, from the violence of jihad to the hatred and persecution of Jews, Christians and other non-Muslims and apostates. What we in the West regard as abnormal, is perfectly normal for Islam.
A second insuperable problem with Islam is the figure of Muhammad. He is not just anyone. He is al-insan al-kamil, the perfect man. To become a Muslim one must pronounce the Shahada (the Muslim creed). By pronouncing the Shahada one testifies that there is no god that can be worshipped except Allah, and one testifies that Muhammad is his servant and messenger.
The Koran, and hence Allah, lays down that Muhammad’s life must be imitated. The consequences of this are horrendous and can be witnessed on a daily basis.
There has been much analysis of Muhammad’s mental sanity. In spite of all the available research, it is rarely mentioned or debated. It is a taboo to discuss the true nature of the man whom one and a half billion Muslims around the world regard as a holy prophet and example to be followed. That taboo must be breached in the West, and here in the Netherlands.
Ali Sina is an Iranian ex-Muslim who established the organisation for apostates of Islam Faith Freedom International. In his latest book he posits that Muhammad is a narcissist, a paedophile, a mass murderer, a terrorist, a misogynist, a lecher, a cult leader, a madman, a rapist, a torturer, an assassin and a looter. Sina has offered 50,000 dollars for the one who can prove otherwise. Nobody has claimed the reward as yet. And no wonder, as the description is based on the Islamic texts themselves, such as the hadiths, the descriptions of Muhammad’s life from testimonies of contemporaries.
The historical Muhammad was the savage leader of a gang of robbers from Medina. Without scruples they looted, raped and murdered. The sources describe orgies of savagery where hundreds of people’s throats were cut, hands and feet chopped off, eyes cut out, entire tribes massacred. An example is the extinction of the jewish Kurayza tribe in Medina in 627. One of those who chopped off their heads was Muhammad. The women and children were sold as slaves. Confronted with the lunacy of Islamic terrorists today, it is not hard to find out where the lunacy comes from.
In Vienna the women’s rights activist Elisabeth Sabaditsch-Wolff wasrecently sentenced to paying a fine for insulting a religion by calling Muhammad a paedophile. However, that is the truth. Numerous hadiths contain testimonies by Muhammad’s favourite wife, the child wife Aisha. Aisha literally says: “The prophet married me when I was six years old, and had intercourse with me when I was nine.”
According to the historian Theophanes (752-817) Muhammad was an epileptic. Epileptic crises are sometimes accompanied by hallucinations, perspiration form the forehead and foaming at the mouth, the very symptoms which Muhammad displayed during his visions.
In his book “The other Muhammad” (1992) the Flemish psychologist dr. Herman Somers concludes that in his forties the “prophet” began to suffer from acromegaly, a condition caused by a tumor in the pituitary gland, a small organ that is situated just below the brain. When the tumor in the pituitary gland causes too much pressure in the brain, people start to see and hear things that are not there. Somers’s psychopathological diagnosis of Muhammad’s condition is: organic hallucinatory affliction with paranoid characteristics.
The German medical historian Armin Geus speaks of a paranoid hallucinatory schizophrenia. A similar analysis can be found in the book “The Medical Case of Muhammad” by the physician Dede Korkut.
In his book “Psychology of Mohammed: Inside the Brain of a Prophet” Dr. Masud Ansari calls Muhammad “the perfect personification of a psychopath in power.” Muhammad had a unhinged paranoid personality with an inferiority complex and megalomaniac tendencies. In his forties he starts having visions that lead him to believe he has a cosmic mission, and there is no stopping him.
The truth is not always pleasant or politically correct. On the basis of the research referred to above it can be argued that the Islamic creed obliges one and a half billion people around the world, including the one million living in the Netherlands, to take Muhammad as their example. There is no turning back once one has become a Muslim. For even though article 18 of the Universal Declaration of Human Rights states that every person has the right to “change his religion or belief,” in Islam there is a death penalty for leaving the faith.
Anyone who voices criticism of Islam and Muhammad is in grave personal danger – as I have experienced. And whoever attempts to escape from the influence of Islam and Muhammad risks death. We cannot continue to accept this state of affairs. A public debate about the true nature and character of Muhammad can provide insight and support to Muslims all over the world who wish to leave Islam.
Apostates are heroes and more than ever they deserve the support of freedom loving people all over the world. Party politics should not be at play in this matter. It is time for us to help these people by exposing Muhammad.
Geert Wilders is an MP in the Netherlands. He is the Chairman of the Party for Freedom (PVV). This article was published in the Dutch weekly magazine “HP/De Tijd” of March 30, 2011.
Rujukan :
http://www.uncoverage.net/

No comments: