"Sesungguhnya syaitan itu hanya menyuruh kamu berbuat jahat dan keji, dan mengatakan terhadap Allah apa yang tidak kamu ketahui." (Al-Baqarah: 169).
“Wahai orang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.” (Surah al-Hujurat, ayat 6)
Di kemaskini post pada 04/02/2021 Pada jam 23:40pm Kuala Lumpur

Sunday, June 9, 2024

Kanser makin menjadi2 selepas VARKSIN.

 

                                                 gambar google


Assalamualaikum wbt dari saya Azrinkun dan sekarang sudah pun berumur 33 tahun, sekarang bertarikh  9 jun 2024 :

Zulhijjah 1445, 2024 Miladi

Apa itu kanser? ayat mudah ketidak seimbangan sel dalam badan 

selepas pengambilan varksin dari sekolah rendah hinggakan yang pencen di cucuk.

kesan aefi yang ramai alami adalah Anxiety, masalah urat , maslaah sakit kepala, lemah badan , sakit jantung , kanser darah , kanser payudara , kanser rahim  dan sebagainya. Ianya berpunca dari kesan2 varksin yang kalian ambil, terkandung nya sel2 janin,kera,babi ,kelawar dsbg, yang dalam islam tidak benarkan wlaaupun dalam ubat2tan.


Terlalu ramai budak2 yang mengalami kanser darah, terlalu ramai yang dewasa mengalami kanser payu dara , dan mengalami masalah sakit jantung. Disini saya memperingatkan pada kalian. Seharusnya kalian buat medical checkup setahun sekali. Nescaya anda akan mendapat jawapan yang tepat  dengan penyakit misteri yang kalian ALAMI.


Ramai(sesetengah or 90%)doktor yang tidak berani untuk menyatakan penyakit yang kalian dapat itu selepas berpunca dari Varksin itu sendiri, itu kerana meraka sayangkan kerjaya mereka dan juga mereka adalah pro varksin.


Rawatan untuk pulihkan ada beberapa cara.. beberapa cara adalah. .

1: Fashdu dan 

2.Detox Dr Rosni ..


insyaAllah pulih badan itu.



oogle

2 comments:

Selamber.org said...

haritu ko vaksin ok tak, jadi zombie tak..

Azrin|kun said...

Xvaksin pun..
Bukan masalah jadi zombie..
Masalahnya Kandungan HARAM dan daripada kaum Kufur pembuatan dia. Lame dah bende ni. Tahun 2004 lagi dah maklumkan di akhbar.