"Sesungguhnya syaitan itu hanya menyuruh kamu berbuat jahat dan keji, dan mengatakan terhadap Allah apa yang tidak kamu ketahui." (Al-Baqarah: 169).
“Wahai orang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.” (Surah al-Hujurat, ayat 6)
Di kemaskini post pada 31/7/2015 Pada jam 23:40pm Kuala Lumpur

Monday, October 11, 2010

Chat Box hQ

Andai tersalah kata,bicara,manaip,syok sendiri, Ana seorang yang jahil,bukan tidak memahami,bukan sengaja berkata kosong,tetapi mahu jawapan sahaja,mengapa? sebabnya ramai yang tahu bercakap sahaja,bila ku berkata demikian di chat box,mulalah ada terdiam,maklumlah ana seorang je yang cakap tidak serupa bikin(walhal ana tahu semua tu,ana memang sebelum menaip fikir dahulu)kenapa ana berkata demikian?ramai tunjuk bagus,alim dalam chat box tu,ANA? ku suka merepek,ada peluang ana diskusi la,yang mana terkecil hati maaflah,yang mana mengenali diri ni,ana minta maaf sangat-sangat,ana nie pantang bila nampak yang baik mulalah nak cuba,nak tengok/lihat juga,betul ke amalkan,selalunya orang tahu cakap je,jangan ingat gelaran seorang ustaz,ulama ini semua baik2,ulama pun ada jenisnye,bagi ku positif dan negatif..haha syaitan pun ada 2jenis,syaitan nampak dan tidak nampak iaitu syaitan manusia..


bersambung..akan ku ingat kembali..

2 comments:

Durratul Mujahid said...

Buatlah panjang-panjang sikit. Baru best den nak baco.

azryn|crew said...

bukan tak mahu..biarlah ia sedikit..daripada dok takde