"Sesungguhnya syaitan itu hanya menyuruh kamu berbuat jahat dan keji, dan mengatakan terhadap Allah apa yang tidak kamu ketahui." (Al-Baqarah: 169).
“Wahai orang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.” (Surah al-Hujurat, ayat 6)
Di kemaskini post pada 04/02/2021 Pada jam 23:40pm Kuala Lumpur

Monday, February 28, 2011

Gadafi pernah menganjurkan tarian berunsur seks

http://www.hespress.com/_img/kadhafiberlusconi0471.jpg
Terjemahan Google
Dikutip oleh laporan akhbar penari yang layak Maghribi dipecat mengatakan bahawa malam, yang dipandu oleh Perdana Menteri Itali Silvio Berlusconi di rumahnya sendiri, diadaptasi dari sebuah konser serupa dipandu oleh harem pemimpin Libya Kolonel Muammar Gaddafi di bawah tajuk "Bunga Bunga."
Krim dari surat khabar "The Sun" Inggeris الأحد, 27 Februari 2011 ekspresi dari "Bunga Bunga" diambil dari sebuah lelucon yang bersifat seksual, berbicara tentang penculikan peneroka oleh salah satu suku.
Said Robbie menjelaskan: "Katakan, Berlusconi yang Albonga Bunga adalah konsert yang memaparkan sekumpulan wanita menanggalkan pakaian mereka untuk melakukan perkhidmatan seksual untuk kolonel," menjelaskan bahawa mereka menolak untuk menyertai dalam acara yang anda tahu apa itu, dan Berlusconi telah berusaha untuk meyakinkan dirinya untuk datang mustahil digulingkan hidupnya terbalik.
Dan penglibatan Berlusconi dalam kes tersebut setelah dituduh melakukan hubungan seks dengan Robbie saat ia berusia 17 tahun, dan walaupun penolakan seks dengan Perdana Menteri Itali, tetapi kejaksaan menegaskan mempunyai bukti untuk membuktikan sebaliknya, ancaman yang jelas untuk kemungkinan mendorong Berlusconi balik jeruji besi.
Nota telefon menunjukkan hubungan dengan Brobbey 76 kali selama 71 hari.
Krim dalam laporan penyelidikan, ia pergi bersama teman-temannya dalam beberapa hari ke bintang "vila" di kota "Arcor" Itali, hanya untuk mencari kemudian bahawa itu adalah Berlusconi sendiri.
Setelah tiba pada upacara tersebut, memuji keindahan Berlusconi, saat ia katakan, dikutip oleh Berglleha dan kekaguman bibirnya, dan menambah bahawa ia kemudian membawanya ke pejabat peribadinya, dia memberikan sampul surat berisi £ 7000 sterling.
Dia mengatakan bahawa Berlusconi pergi ke biliknya pada malam hari dan duduk di tempat tidurnya, di mana mereka menghabiskan malam dalam berbicara tentang politik hingga 4 pagi, di klaim.
نقلت تقارير صحفية عن الراقصة المغربية كريمة المحروق قولها إن السهرات، التي كان يقيمها رئيس الوزراء الإيطالي سيلفيو برلسكوني في بيته، مقتبسة عن حفلات مشابهة كان يقيمها الزعيم الليبي العقيد معمر القذافي تحت عنوان حريم الـ"بونغا بونغا".
وقالت كريمة لصحيفة "ذا صن" البريطانية الأحد 27 فبراير 2011م إن تعبير الـ"بونغا بونغا" مأخوذ من نكتة ذات طابع جنسي، تتحدث عن اختطاف مستكشفين من قبل إحدى القبائل.
وقالت روبي موضحة: "أخبرني برلسكوني أن البونغا بونغا هي عبارة عن حفل يضم مجموعة نساء يخلعن ملابسهن ليؤدين خدمات جنسية للعقيد"، أوضحت أنها رفضت المشاركة في هذه الحفلات بعدما عرفت ماهيتها، وكان برلسكوني حاول إقناعها بالحضور متعذرا بأنها ستقلب حياتها رأسا على عقب.
وتورط برلسكوني في القضية بعدما اتُهم بممارسة الجنس مع روبي حين كان يبلغ عمرها 17 عاما، وعلى الرغم من نفيها ممارسة الجنس مع رئيس الوزراء الإيطالي، إلا أن مكتب الادعاء يؤكد حيازته أدلة تثبت عكس ذلك، في تهديد صريح لاحتمال زج برلسكوني خلف القضبان.
وكانت سجلات الهاتف كشفت اتصاله بروبي 76 مرة خلال 71 يوما.
وقالت كريمة في محضر التحقيق إنها توجهت مع صديقاتها في أحد الأيام إلى "فيلا" فاخرة في بلدة "أركور" الإيطالية، لتكتشف لاحقا أنها لبرلسكوني نفسه.
وفور وصولها إلى الحفل أثنى برلسكوني على جمالها، على حد تعبيرها، ونقلت عنه إعجابه برجليها وشفتيها، وأضافت أنه اصطحبها لاحقا إلى مكتبه الخاص، حيث أعطاها مغلفا يحتوي على 7 آلاف جنيه إسترليني.
وقالت إن برلسكوني توجه إلى غرفتها ليلا وجلس على سريرها، حيث أمضيا الليلة في التحدث عن السياسة حتى الساعة 4 فجرا، على حد زعمها.

No comments: